chill dag <3

förlåt för att jag nte har blogg på hela helgen ...
men har haft mke att göra, & fått utegångsförbud.. -.-
men men... idag va det bad m skolan. hahaha, på dit vägen va det fett tråk, men sen när vi skulle tagga tbx så gick jag, lovisa & joanna till fel busshållplats .. haha, så vi kom typ nte hem.. men asså jag typ ringde min mamma/pappa/morfar, men ingen kunde hämta XDDDDDDDDDDD
så vi fick helt enkelt vänta på nästabuss & fråga om vi fick åka med utan busskort.
& det fick vi men han trodde typ nte på oss ;O
fett taskigt !
aja, sen kom jag hem . & då duschade jag,
sen åkte jag & mamma t willys :D
& efter de kom Emma t mig, & här sitter vi & chillar framför datan, men ska typ göra ngt annat nu. & ni får nte vara med, synd om er !
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0